In de voorbereding op de marathon Eindhoven in 2014 ben ik contact gekomen met Natusport. NatuSport is een merk van Natusor Gezondheidsproducten B.V. NatuSport wil de recreatieve en de topsporter door middel van een breed assortiment voorzien van producten die de prestatie en herstel van de sporter bevorderen. De focus ligt bij NatuSport op het leveren van sport gerelateerde gezondheidsproducten van een hoogwaardige kwaliteit. De producten zijn daarom altijd 100% eerlijk, 100% natuurlijk! Voor mij zijn de breedte van het assortiment, van vitaminen tot sportdranken en whey shakes, de gedegen wetenschappelijke gronden voor de producten en de samenwerking met sportarts Guido Vroemen bij de ontwikkeling, de punten die Natusport onderscheiden van de vele andere merken op de voedingssupplementen markt. Natusport ondersteunt o.a. ook het heren Team Roompot Cycling Team, het dames Boels-Dolmans Cycling Team en mountainbikster Lizzy Witlox.  Ik ben Natusport ontzettend dankbaar dat zij mij willen steunen tot en met 2020!


De eigenaar van Runnersworld Eindhoven, Sander Halin, heeft zijn wetenschappelijke carrière opzij gezet en zich volop op zijn passie hardlopen gericht door het openen van een eigen Runnersworld hardloopwinkel in hartje Eindhoven. Sander traint ook in de trainingsgroep van Wilfred van Mill. Als team zijn we Runnersworld Eindhoven zeer dankbaar dat we producten die ons helpen bij het behalen van topsprestaties voordelig kunnen aanschaffen.

Bollé levert de hoogste kwaliteit zonnebrillen voor het leveren van prestaties en met een optimale bescherming. Bij Bollé werken ze continu aan een verdere verfijning van wat hun handelsmerk is, een combinatie van pasvorm, uitstraling en comfort. Dat resulteert in een van de meest verfrissende en technologisch geavanceerde brillen in de industrie.

Lees ook  Hardlopers met zonnebrillen op mijn blog !

MyPoi World ontwikkelt ‘end-to-end’ web en mobiele app publicatie oplossingen voor locatie gebonden content. Zij hebben de customer journey als leidraad. Jij hebt als klant de ideeën, content en de business. MyPoi World heeft de technologie en de ervaring om jouw content succesvol om te zetten naar digitale services voor de optimale customer journey. Zij geven je inzicht in je gegevens, verbeteren je bedrijfsprocessen voor een optimale conversie, en zorgen voor een perfecte klantervaring. Essentiele zaken om jouw gewenste resultaat te garanderen.

Ik ben zeer content met de steun van MyPoi World bij mijn reis naar Tokyo, het resultaat dat ik nastreef.

PwC wil bijdragen aan het vertrouwen in de maatschappij en aan het oplossen van belangrijke problemen. Dat is hun ‘purpose’. Dit is de toetssteen voor de dingen die PwC doet of wil gaan doen. Zij dragen hun purpose intern en extern uit en gaan hierover in dialoog met de stakeholders. De stakeholders bepalen uiteindelijk of zij deze waarmaken.
In de sport wordt gewerkt aan het ontwikkelen van ontdekte talenten. Dat gebeurt ook binnen PwC. PwC biedt goede omstandigheden en veel mogelijkheden voor ambitieuze mensen om zich verder te ontwikkelen.

Mijn carrière als registeraccountant ben ik bij PwC gestart. Mijn jaren bij PwC zijn zeer waardevol voor mij geweest voor het ontwikkelen van mezelf als persoon en het ontdekken van mijn passies en talent. Ik ben dan ook zeer verheugd dat PwC mij ondersteunt bij het verder ontdekken van mijn mogelijkheden.

Het doel van 36 is om een waardevolle bijdrage te leveren aan de sportervaring door afgewogen keuzes te maken in producteigenschappen, kwaliteit en design.
Daarbij houden zij het productaanbod overzichtelijk, no-nonsense en kwalitatief. En bewijzen tegelijkertijd dat dit stijlvol kan en voor iedereen bereikbaar is. 36 Heeft een lange ervaring in de wielersport en staat daar nog midden in. De ervaringen uit de wedstrijdsport helpen hen bij de keuzes in producteigenschappen en het aanbrengen van verbeteringen.
Fausto Coppi gaf het getal 36 mythische waarden. En niet voor niets was het zijn favoriete startnummer; hij werd een held met dit rugnummer in de Ronde van Lombardije. Maar ook won hij de 36ste editie van de Giro d’Italia met nummer 36. Hij won ook de 36ste editie van de Tour de France. En alsof het in de boeken geschreven stond, was 36 de leeftijd waarop hij voor het laatst mee kon strijden in de grote koersen.
2019 Is het jaar waarin ik 36 ben en mijn grenzen ga verkennen als marathon loper. Ik ben zeer blij met de samenwerking met 36 waarbij we een anders en nieuw design voor hardlopers gaan neerzetten met de beste producteigenschappen en kwaliteit voor de hardloopsport.